Bit
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bit

Bit voor paarden forums!Maak een profiel een praat mee!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Meest gestelde vragen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 09-03-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : Afferden LB

Meest gestelde vragen. Empty
BerichtOnderwerp: Meest gestelde vragen.   Meest gestelde vragen. Icon_minitimeza maa 10, 2012 2:09 am

De meest gestelde vragen....


Q: Hoe verander ik mijn instellingen ?

A: Al je instellingen zijn (indien je geregistreerd bent) opgeslagen in de database. Om deze aan te passen klik je op de Profiel-link (meestal bovenaan de pagina maar dit hoeft niet altijd zo te zijn). Dit stelt je in staat om al je instellingen te wijzigen.


Q: De tijden zijn niet juist!

A: De tijden zijn bijna zeker juist, echter, wat je ziet kunnen tijden zijn getoond in een andere tijdzone dan die waar je je in bevindt. Als dit zo is moet je in je profiel je tijdzone instellen op die waar je je in bevindt, bijv. Londen, Parijs, New York, Sydney, enz. Let wel dat het aanpassen van de tijdzone, zoals de meeste instellingen, enkel kan worden gedaan door geregistreerde gebruikers. Als je niet geregistreerd bent is dit een goed tijdstip om je te registreren.

Q: Ik verander de tijdzone en nog is het niet juist!

A: Indien je zeker bent dat de tijdzone correct is ingesteld en de tijd is nog steeds verkeerd, dan is het meest voor de hand liggende antwoord zomertijd. Dit forum is niet ontworpen om een onderscheid te maken tussen wintertijd en zomertijd, waardoor tijdens de zomermaanden de tijd een uur verschilt met de werkelijke tijd.

Q: Mijn taal staat niet in de lijst!

A: De meest voorkomende redenen hiervoor zijn dat de beheerder deze taal niet heeft geïnstalleerd of nog niemand een vertaling heeft geschreven voor jouw taal. Vraag aan de forumbeheerder om jouw taal te installeren. Indien deze niet bestaat kan je deze vertaling ook zelf schrijven. Meer informatie kan gevonden worden op de phpBB-website (zie link onderaan elke pagina).

Q: Hoe kan ik de afbeelding tonen onder mijn gebruikersnaam?

A: Er kunnen twee afbeeldingen staan onder een gebruikersnaam bij het bekijken van posts. De eerste is een afbeelding verbonden met je rang, meestal in de vorm van sterren of blokjes die hoeveel posts je gemaakt hebt of je status op het forum aangeven. Daaronder staat vaak een grotere afbeelding, beter bekend als een avatar, en deze is meestal persoonlijk voor elke gebruiker. Het is aan de forumbeheerder om avatars toe te staan en de wijze waarop avatars kunnen worden geselecteerd te kiezen. Indien je geen avatars kan gebruiken is dit een keuze van de forumbeheerder, vraag hem/haar naar de reden (je kunt er zeker van zijn dat de beheerder hier een goede reden voor heeft!).

Q: Hoe bewerk ik mijn avatar?

A: Ga naar: Profile > dan op avatar > en op bestand kiezen klikken.


Zo, voor meer vragen ga je naar: FAQ Of je mailt mij.



Met vriendelijke groet Admin en het Bit team (mod: Xanti,*rakker en ik,☻Whitney)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bitt.actieforum.com
 
Meest gestelde vragen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bit :: Hulp Forum-
Ga naar: